Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2011 13:42 - Магистрали, магистрати, медии, манипулации и Матис
Автор: idimitrov Категория: Политика   
Прочетен: 1331 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.10.2011 14:10


За мас медиите – или добро, или –нищо. Вече. Снощи БърбъррекоФ им подписа смъртния акт. Починалите още не знаят и мърдат като умряла жаба, но това не им пречи да са в категорията на „О Бозе почившите” ... Тъй де, тръгнали да ми избират баща?!? Ами майка, чинка, свако, сестра ???

Пък и погреба таман двама катдидат Резиденти. Извинете, но не мога да си представя за Президент човек без капчица гордост и толкова опериран от чувство за собствено достойнство та да се явява на спявка при инфантилето на тв-то.

Зарежете резидентите. Поне тия двамата и за чеп за зеле не стават. След като партийните централи ще им назначават магистратите и сем-ките и прочеето обвито в целофан. Ще стане като с магистралите. Бавно, скъпо, скандално. И един единствен ефект – да си обираме по-бързо крушите от страната.

Какви кандидат- нам кви си, кви журналя? Сите заедно са като националната гарнитура. Не стават дори за мезе. Което означава, че И шефа на БФС си извоюва правото да поучава Европа как да си оправи футбола. След като ни оправиха икономически и дадохме рецептата на ЕС, време е и - чисто фалически – да им дадем рецепта как да си оправят играта.

Повече? Какво повече от това?

Уж умни, но съвесем свръхтитуловани хора, ни обясняват че сме тъпи! Добре. С идиоти се не спори. Ама точно те правят имиджа на инфантилетата по каналетата.

Само дето няма кой накрая да пусне водата, та и смърди! Въпрос на първите 7. Ама пък за какви седем да говориме, когато се оказва, че липсвали – само! – 600 вагона. Демек – Бермудски триъгълник в страната. България – страна на чудесата.
Ето, един многоумен чиляк, Министър и вице и евродепутат ме поучи :
"Русофилията е признак на истинска любов към България" Хареса ми. Даде ми нови перспективи. И реших да приложа логиката на дело. Просто подпитах жената, какво ще каже ако реша, че истинската ми любов към нея, преминава през любовта към комшийката ... Нататък не ми се разправя...

Та така.

А ако питате що чини Матис в заглавието, аз ще Ви отвърна на въпроса с въпрос : А що чини в медийното пространство Бебето като Пикасо?!?




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: idimitrov
Категория: Политика
Прочетен: 1162160
Постинги: 180
Коментари: 559
Гласове: 492
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031