Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2010 12:41 - Народът бил заспал ли?!? Заспал е "елитът му"!!!
Автор: idimitrov Категория: Политика   
Прочетен: 1479 Коментари: 0 Гласове:
1



 Отдавна подозирам, че приказките за "заспалият народ" са просто приказки-индулгенция на заспала съвест!

И за разлика от теоретиците на "заспалият народ" , това го твърдя - ВЕЧЕ - и от собствен опит! Народа си е буден! И още как!!!

Една среща в "заспалото" с.Чепинци - "наблизо" - 260 км. от София - 5,45ч. път!!! 

3000 души - от които поне 1000-1200 по гурбет.

Почти изцяло - българи мюсюлмани.

И среща на която да обсъждаме Гражданското Общество и неговите проблеми.

Срещата - в молитвения дом, или както всеки средно статистически българин, би го определил "джамията"!

В джамията - и разговор за ГО.

Треперят ми краката.

Моля се и на Господ и на Аллах след толкоз път - при такава тема - ГО - и предварително обявено, че няма да си говорим за политика - да има поне десетина души и едно две изказвания. Приготвил съм се за макс. 45-60 мин. среща.

С мижаво участие, мижав интерес и ...

Започваме в 18,30 ч.

Треперят ми краката - и от умора и от напрежение - влизам: Към двадесет и пет, трийсетина души си пият кафето с мин.вода и кротко чакат. И пушат, ама яко. Като мене.

Започваме.

Кратко експозе и ... първият шок! Ами оказва се, че поне 10 души са чели и за Проекта Предизвикателството и основните статии!!!

И като започва един мухабет... след час са вече 50-тина души!!!

Свободно. Не за политика. За туй дет му се вика ГО!!!

А на мен ужасно ми трябваше в първият половин час - страха! - една яка стограмка на екс! Ама - Аллах не повелява и ВЯМА. НО като се почна... Ми то ... прелест! Хората си говорят и болки и надежди, че и питат, че коментират...

И аз със собствените си уши чух РАЗГОВОР БЕЗ ПОЛИТИЧЕСКИ ИЗЦЕПКИ и патетика от 18,30 .....дръжте се както и аз издържах ... до 0,15мин!

Вярно, след 23ч. останаха "само" петнадесетина души, ама аз очаквах максимум толкоз!!!

И за ДПС и ГЕРБ и изобщо за "политика" и най-разпалените, в рамките на почти 6 часа я стана въпрос за 20, я макс.30 мин!

Да си призная, яко ме поотръскаха Проекта. Ама самата реакция на хората ми даде и нови идеи и усещането, че това е пътят.

Хайри Лошев, който организира срещата се прояви като страхотен организатор.

От социологическа гледна точка бяха представени подобаващо всички социални групи. И политици и бизнесмени и религиозни водачи и учители ... Всички.

И, ей Богу, Аллах, в изказванията им не разбрах кой какъв Е?!?

Та не знам как да го кажа, ама в една аудитория като тази да видиш 90% ГРАЖДАНИ си е чисто опровержение на официалната ни социология и елит.

И за да не е захаросано имаше уж "трудни" въпроси" и "трудни" мнения, които биха ни взривили, ако си говорехме политически. Но понеже ХОРАТА разбраха, че не е въпрос за партии, а как да живеем по-добре, то някак - и аз така го усетих - се насочихме към проблема КАК да го направим това "ПО-ДОБРЕ"!

За МЕН лично това беше хем урок който научих, хем една подкрепа на Проекта, точно от хора от които не се и надявах да получа!

Знам, че с част от новите приятели тепърва ще спориме!

Но също така знам, че след като вече се познаваме, спорът ще е КОНКРЕТЕН!

Приятели, научих много неща. И за много неща ни предстои да си говорим.

А най-важното е, че се чухме като Граждани!

Да! Чухме се като Граждани с Ходжите! В продължение на часове. И чак сутринта разбрах, кой какъв...

Това го пиша НАРОЧНО, за всички "интелектуалци"!!!

Та...

Ами хората са си будни.

"Елита ни" е умрял!

Апропо, за да не остане висящо в интернет пространството, тепърва с Хайри Лошев- организатора! - ще направим подробен- и по-сериозен отчет за ГО в ideabglab.eu





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: idimitrov
Категория: Политика
Прочетен: 1166826
Постинги: 180
Коментари: 559
Гласове: 492
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930