Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2012 15:52 - Спокойно братя! Свободата е близо.
Автор: idimitrov Категория: Политика   
Прочетен: 2473 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 30.01.2012 15:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Да Ви кажа честно , последната година вече не издържам. Тъй де! Ми ние сме народ с традиции. Минат не минат 60-70 години и някой ни освободи! Хляб, сол, народни веселби! То и сега има. Те, ББ я е подкарал напоследък сал на хляб и сол, ама... Не стига бе! Па и пуста му демокрация знаеш! Пълна скукавиня! И изборите се печелят от правилни хора, държавните поръчки – и те! Че и кризата – не е наша – и тя от Запада дойде! Та си викам време е за Освобождение. Тъй де – криза ни натресоха, барем и едно Освобождение да ни спретнат. Добре, ама кой да ни освободи? Кат ги гледам тези залюпеняци от Есето, те докат се наканят, па да го умуват, па да го гласуват, ойде едно поколение. Баре! Че то по скоро за туй време ние ще ги освободим бе!
Кой, кой, Уорлик! Имперски представител значи (туй по весниците го прочетох). Та все ще я свърши работата. Тъй де Америката жандарм, империалист и проч. Колко му е да ни Освободи?! Демек – наш човек. Изчаках аз до 4-ти юли. И се натресох. Мисля си – национален празник, значи са се разгорели имперските амбиции и страсти, и най-по подходящ момент. Че и се окъпах преди да тръгна биля! (Ма Вие, да ни си помислите нещо? Не! Кат правоверно православен ристиенин се бех къпал за Великден!).
Влизам аз. „Конграчулейшонс – викам – бай Уорлик, Мараба” и продължавам „ Не ме гледайте, че съм сам, ами съм депутация, глас народен и тънъ!” и право бико за рогите „ Нема ли да ни Освобождавате вече?”. Право куме та в очи! Той па се ококорИ! Викам си – край! Те са или че се гътне, или до първи септември ще ни освободи!
Хеле след две уиските на екс се посъвзе и вика: „ Че Вие сте си свободни! А ако искате нещо повече – освободете се сами!”. Леле, причерне ми! Тоя като Левски хортува бе!  И ме попарИ!
„Бе- викам му аз – бай Уорлик, недейте така! Че то няма да е безплатно, бе!” и му обяснявам „За първото Освобождение си платихме къде 32,5 тона злато, за второто – 35! Та – обяснявам му аз – и сега Освободителя няма да е капо! Криза не криза, все едно 42 тона злато ще намерим да се отсрамим! Па и помогналите ни за Освобождението, няма да са вън от играта!”! Намекнах му го да си знае интереса! „Тъй де – десетте процента са си запазената ни марка!”.
Бе нататък да не Ви разправям! Не, та не!
Прибирам се аз и пълно униние, депресия и тене! Имах литър тройной в дълбока резерва. На екс го изпих! Не помага.
Да Ви кажа хора, залинях!
Да нэма кой да те освободи! Да ти таковам и демокрацията и братската дружба с евроатлантическите ценности барабар! Накуп и на квадрат!!!
Край- викам си – моето поколение, не Освободено ще си мре!
Ей, ама има надежда бе хора! Има! И откъде? Ми как откъде?! Братушките ще ни освободят! Да са живи и здрави!
Бех отписал, щот през 90-тте, хиче не искаха да ни освобождават, де! И за НАТОто ни проспаха и за Есето ... Та ги бех отписАл!
А те – не! Леле, па като ги гледам напоследък, чак сърцето ми се затопли! То една самокритика, как оставили братята българи на произвола на съдбата да ги ръфат американски и европейски дзверове! Да се мъчи и безперспективно да страда православний народец окован от запдни хищници! Леле и пак леле! Осъзнати демек. И едни меки! И как само хубаво го хортуват туй за една Евразийска Цивилизация под скиптъра на Великата Рус. И как сме ключът на Балканите. И неговото енергийно сърце. И ка ще освободим славяните! И как Православието ще заблести по всички земни кълбета...
Ей, братя!
Има надежда!
Минава през газа, през АЕЦ Белене и всичко Руско Свито и родно!
Ще има Освобождение!
Ще има............................................
Апропо, да не мислите, че Ви давам голословни надежди? Насладете се на това:
http://www.riss.ru/vystuplenija_v_smi/?newsId=477%2F





Гласувай:
3



1. анонимен - Абе ти се майтапиш, но май наистина ...
30.01.2012 22:34
Абе ти се майтапиш, но май наистина трябва да ни исвобождават от прегръдката на новите ни приятелчета, че та както са я подкарали скоро ще трябва да им събираме стотинки.
цитирай
2. antikom - 1. kushel - един пещерен комун.оннист
02.02.2012 22:27
Кич.ел - пича смел -
новият освободител на българите!
Ще коли фашагите в блог.бг.
Няма по-отвратителна и гнусна твар в блог.бг!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idimitrov
Категория: Политика
Прочетен: 1166786
Постинги: 180
Коментари: 559
Гласове: 492
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930