Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2011 16:29 - Публична обида към Сикрет Сървис, Барозу, Бузек и проч.
Автор: idimitrov Категория: Политика   
Прочетен: 1068 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 31.10.2011 17:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Обиждам Ви. Хвърлям ръкавицата!

Дами и господа от

-          Сикрет Сървис,

-          Барозу,

-          Бузек

-          Камърън,

-          Еврокомисари,

-          И проч.

Снощи бъргарският Министър Председател публично заяви, че България е нормална страна и той се ползва от Вашата подкрепа.

Същевременно декларира, че който не вярва в това публично Ви обижда.[i]

Е, аз не вярвам. И публично Ви обиждам. Напълно съзнателно! Преднамерено! В лично качество. Или България е нормална страна според Вас и моето мнение Ви обижда, или не е И Вашето мнение МЕ обижда.

Съжалявам, но не Ви вярвам. Вие лъжете за България. Страната ми е най-корумпираната в Европа. В страната ми корупцията не е изключение. Корупцията не е престъпление. Корупцията е фактор за функциониране на властта.

Всеки който твърди обратното – лъже!

Обвинявам Ви в преднамерена и злостна лъжа, ако твърдите, че България е НЕ корумпирана страна. Обвинявам в преднамерена лъжа за да излъжете българите и собствените си избиратели.

Обвинявам Ви в злостен опит да разедините и унищожите ЕС!

Разбирам политическите игри, но това е убийствено за Европа.

Обвинявам Ви, че за няколко гласа повече в европарламента, Вие загърбвате не само идеите на Моне и Шуман. Вие загърбвате морала.

И нормалните българи далеч от властта и нормалните Жан, Джон, Ханс и т.н. от Европа чувстват това. Виждат го. Знаят.

Едните плащат от солидарност. Другите, поради корупция, нищо не получават. Бизнесът – изглежда- е за Вас! Затова ли България е „нормална” страна?!

Не Ви разбирам политическият език? Какво казвате на мен? Е, има проблеми ама... Вярвате ли в това? И как да Ви разбере българското общество през витиеватите фрази? Когато то е доминирано от напълно контролирани медии! За тези от Вас които не знаят – срам! – България е на 70-то място по медийна свобода.

Обиждам Ви господа! Открито и публично!

Единствената ми молба – на мен, чужденеца – е да заведете делото за обидата пред съд във Вашата страна!

И сега ако не сте ме разбрали, Бог да пази ЕС!

Апропо, г-н Посланик на САЩ, това касае и Вас!

 Това е линк към ФБ група. Който желае, би могъл да се присъедини. Отговорността е изцяло моя.

http://www.facebook.com/groups/195436330533604/

[i] http://www.btv.bg/videos/novini/video/311194555-Preskonferentsiya_na_GERB.html  от мин. 33,16 до 33,33




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: idimitrov
Категория: Политика
Прочетен: 1166141
Постинги: 180
Коментари: 559
Гласове: 492
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930