Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2011 13:48 - Ние,или средно свинско със зеле
Автор: idimitrov Категория: Политика   
Прочетен: 1554 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 08.08.2011 14:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Напоследък, всички са се хванали за народа, нацията и Ние. И  праскат обобщения за народ, нация и Нас на поразия. Който не го мързи!

Така се оказа, че за днешното състояние на България, Аз съм виновен наравно с Луканов или Виденов. Ни повече, ни по-малко! Тъй де, що не съм избрал по- добри, а?!? Ама нямало! Как да няма бе? Все има, ама аз не ги избирам щото съм тъп! Поради което, средно свинско със зеле – ние сме си виновни! Т.е. Аз!

Тъй де. Аз съм виновен и за тоталитаризма. Щото ако не се бях траЯл, то и тоталитаризъм нямаше да има! Даже моята вина е най-голяма. Ако не си бях траял, нямаше и другарите да вкарам в грях и изобщо... Та и за репресиите. За палачите съм виновен пак АЗ! Защо ли? Ами защото, ако не си бях траял, ако жертвите не бяха такива гадняри, та да не обърнат внимание на палачите, че не  са хубави тези работи и те нямаше да правят лоши неща, та и за репресиите съм виновен АЗ!

Т.е., понеже сме сбъркани това е така и няма какво да шумим! Виновни сме си и това е!

Даже и бебетата. И те! Те го, роди се в България, шепа човек, а вече - просто и мързеливо. Роди се и ...легне да лежи. На други да чака! На Държавата и на господин/другаря ръководител да даде. Па като ревне... отдалеч си му личи – културата на омразата носи и това е! Факт! Реват ли? Реват! А де! Иди, че отричай очевадни неща!

Да обобщя: Средно свинско със зеле, аз съм прост, мързелив, тъп, неграмотен, несправедлив, с робска психика и прочее познати неща.

Аз остана да съм такъв. Няма кой друг. Защото всеки употребяващ Ние, знае – за себе си – много добре, че той не е това. Просто ми прави услугата да не ме засрамва излишно, ама казвайки Ние, визира мен. Защото казващият/ пишещият –естествено- не е такъв. И понеже 95% от пишещите и говорещите са на мнението, че Ние сме тъпи, прости, мързеливи и т.н.(естествено изключващи себе си от това число), оставам АЗ и няколко приятели на моя акъл. Което трябваше да се докаже.

Да де, ама нещо не се връзва! Хем съм прост, тъп и най-вече – пасивен и мързелив, хем съм успял толкоз поразии да Ви направя? Хора! Че де ми времето за мързел бе? Седмично 60 часа се боря частно за хляба. Па ако има за бира и цигари, вече ставам средна класа, а ако и ходя на ресторант 2 пъти месечно (каква разсипия!) значи съм в средната част на средната класа. Като сложа още 60 часа седмично да оправя колата, да гледам децата, да правя ремонти, да тичам насам и натам, да се карам с жената и др. ежедневни неща, ми то ...време не остана. Ама пък съм и вън от властта, че директно да правя золуми, та значи съм се изхитрил и тука, та и без власт да Ви грабя. И съм толкова хитър, че за мен няма... Мистерия и това е!

Важното е да знаете, че аз съм виновен!

Това излиза от формулата „Средно свинско със зеле”. Ама май забравихме, че средното осреднява и че ако един обере мръвките, друг зелето, а за всички останали – прегорялата, десетократно използвана  мазнина от бракувани манджи, значи средното ще си е е пак така. Ама средно!

Което позволява и аз да съм виновен за всичко наравно! Наравно с държащите властта, държавните поръчки, наравно с източилите банките, наравно с получаващите подкупи (е, аз пък имам правото да ИМ давам, а ако не дам – все едно че ме няма)... Равенство. В средното свинско със зеле. И ако ми подхвърлят малко прегоряло зеле – берекят версим! Защото се знаеза кого е месото ! Познахте! За тези дето най-горещо се бият в гърдите и ви обясняват НИЕ!

Ако съм бил достатъчно ясен дотук, вече ще знаете нарп. защо г-н/др. А.Райчев Ни убеждава, че прехода свърши! И го тръби и тръбят непрестанно. Защо? Има ли смисъл и ако има – какъв е?!?

Много просто. Средното свинско със зеле. Ако приемем тази таза, то означава, че това е края! Било каквото било. Вие сте недоволни, защото сте тъпи прости и мързеливи! Точка и край! Седемдесет години Ви дояхме и клахме и още седемстотин ще бъде така!

Повтаряйте: Ние сме тъпи, прости и мързеливи и това което искат, ще стане реалност.

Цялата уловка се нарича безнадеждност! Това е! Такива сме си. Сбъркани. И това което ни се случва е нормално.

УЛОВКА! Не е! Това искат да ни втълпят! Затова и търпим! Защото търсим проблемът в себе си. Там където не е!!!  Просто не е! Замислете се, какво ни казват! Стига с тая история бе! Тя свърши! Преходът свърши! Гледайте си посраните мързеливи гъзове и не мъркайте! Край.

А ако не?!

Най-тайната тайна на нашето общество е това, кой ни управлява. По времето на тоталитаризма – мъгла. Естествено – уж – ЦК. Ама в ЦК и знатни доячки, тъкачки, комбайнери, млади работници и едва ли не пионери. Просто пионки за представителство. Нищо повече. Тогава кой? Ами 2-300 души реално държаха властта. С около 2-3000 души висш обслужващ персонал. Толкоз. Ама и сега е така. И пак фамилиите са същите. Нищо, че част от висшият обслужващ персонал е преминал в реалната власт и обратно. Нещата са си същите. Защото нямаше преход, а перестройка. Перестройката целеше точно това! Запазване същата власт на въпросните хора в нови условия и с нови средства. Без значение от идеология и др. подобни смокинови листа.

Затова Ни говорят „Прехода свърши” . Т.е., „окуражават ни”, че нещата не подлежат на промяна. Ама не!  

И тук вече от нас зависи! Дали ще приемем „очевидното” или ще си запитаме собствената глава. Защото е очевадно!,  че Земята е плоска! Тъй, ако не беше плоска, моят приятел в Австралия, трябваше да ходи на обратно с главата. Ама го питах. НЕ! Значи е плоска! Така. Също толкоз вярно е и твърдението за „преход” и за „народа прост”, „национални специфики” и т.н. Изглежда житейски достоверно, ама не е!

Защото елементарната истина е, че за всичко случващо се в страната е виновна управляващата върхушка. 200-300 души и още 2-3000 души висш обслужващ персонал. Това са хората които определят какво е „нашата история”, формата на обучение, подготвяща социално неграмотни хора, хората които от екраните и страниците на средствата за масова манипулация насаждат безнадеждност и безизходна тъга, хората, които поради елементарна некадърност вече повече от 70 години загробват България.

И те знаят, че не сме НИЕ. Те са кукловоидте. А НИЕ е формулата "средно свинско със зеле".

Ние, е формата на нашето доброволно подчинение поради безнадеждност!

Няма НИЕ.

Има Аз и има ТЕ! Всеки си носи отговорността.

Защото Аз отказвам вина равна на тази на ТЖ, Луканов, Виденов и прочее. ...

Който я има- да прокламира Ние! Казвайте Ние, за да ги оневините! Повтаряйте след тях – прост народ сме и сбъркан и с психика робска и ще постигнете точно това, което се иска от Вас. Да всадите безнадеждност не в чуждите, а в собствената си глава.

Ние е колективна вина и отговорност, за лична некадърност и престъпления на управляващата върхушка.

Затова отказвам общата категория „Ние, народ, наиця”. Аз съм си аз. Имам приятели, колеги, съмишленици, опоненти, с които се уважаваме. Аз имам многолико ние. Но то не е тяхното! Нито е единно. Нито е безнадеждно. Още по-малко безизходно.

Аз не приемам колективна вина. Да си носят отговорността държащите властта. Онези, които чрез политически лозунги лъжат хората. Онези които си плюят от медиите народа под формата Ние. И тези "умчовци" Също не сме ние.

Формулата „Ние” е равнозначна на циганизация на България! Истинската! Безизходната, безпросветна и безнадеждна. Защо?!? Ами защото братята роми вече толкова твърдо вярват, че за нищо не стават и че всеки ги лъже, та дори и не се лъжат по избори. Те вече знаят, че който и да спечели, ще ги прецака! И единственото, което им остава е поне, да изкарат по някой лев, кебапче и бира за глас. Защото другояче гласът им се губи. Или братята мюсюлмани. Покрай това „ние” всеки ги плаши, че рецидив на възродителният процес е възможен и те, по своя си начин минимизират злото. Или децата ни, които използват „терминалното решение” на Терминал 1 или 2 и те...

Това е НИЕ. Това е „сбъркан народ”, „робска психика”, „ние сме мързеливи и крадливи”... Затова ни тикат натам.

Ако това е вярно – положението е безнадеждно и олигархията е трижди бетонирала своята власт.

И затова, когато чуя уж умни хора да се упражняват на тема „народа прост” и „психиката робска”, просто се отчайвам. Защото са ги хванали на въдичката на "очевидната плоска земя" и „средно свинско със зеле”. И колкото и искрени да са, играят играта зададена от олигархичната върхушка. Играта на безнадеждността.

А изход винаги има. Не терминален.

Прост.

И започва с осъзнаването на факта, че има персонална вина. Не на народа. А на онези 2-300 души държащи реално властта и на техния висш обслужващ персонал.

И...Те не са Ние!

Поне... не съм Аз...




Гласувай:
2



1. despinida - А най-много ме е яд,
08.08.2011 14:12
когато същите тези самозабравили се дебили, за целите на коментара, ще ги нарека - Многоглав змей, започнат да ни убеждават как, видиш ли, няма алтернатива на управлението, което водят ТЕ (без да определям цветът на различните му глави...червен, жълт, зелен , оранжев, на розови точки, или на турско-сини полумесеци)...
Казват така, защото знаят, че са в любовна прегръдка с проститутката - Темида... който плати повече, с него ще си легне...
Ще се намери ли някога третия брат, който, считан от всички за глупак, да се престраши да отиде и да се пребори с многоглавия змей...:)
Май, няма кандидати за тази длъжност...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idimitrov
Категория: Политика
Прочетен: 1165569
Постинги: 180
Коментари: 559
Гласове: 492
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930