Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2011 17:19 - „ЗА” АЕЦ Белене и за сектите.
Автор: idimitrov Категория: Политика   
Прочетен: 1149 Коментари: 0 Гласове:
4



Какво е секта най-ясно ще разберем когато се вгледаме какво точно става в главите на привържениците на АЕЦ Белене.

Препоръчвам ви да си направите труда да посетите групата „ЗА” АЕЦ Белене във ФБ.

На стената на групата ви посреща : „60 милиарда евро печалба и хилядите работни места от АЕЦ Белене са нужни на Българския народ и Българската икономика.”Поблазних се да стана член на групата, поради пълната увереност на създателят й в достоверността на информацията която изнася. Аз понеже нямам такава информация от НЕК, БЕХ или МИЕТ бях заинтригуван. След което, в хода на настоятелното искане за конкретни цифри първо се оказа, че печалбата не била в евро, а в лева. Като обърнах внимание на създателя на групата, че разликата е САМО 30 МИЛИАРДА лева, останах с впечатление, че съм му паднал в очите защото се заяждам за дреболии. Направих си вътрешна самокритка – че съм дребнав - и се опитах да си представя за кой мултимилиардер  15 милиарда евро са дреболия не заслужаваща внимание и хептен се отчаях. Оказа се, че нямам и въображение.

Е, към днешна дата печалбата остана на заден план, а се оказа, че за 60 години Белене ще произведе ток за 40 милиарда евро. Което ще е абсолютно благо за държавата. Опитах се да разбера, откъде накъде в Турция тока от руски АЕЦ ще е почти ТРИ ПЪТИ по-скъп?!? Логика няма, ама цифрите ИМ (дошли –явно - свише!) говорят това. Е, засега само съм лишен от правото да публикувам теми в групата. Тези дни очаквам и да ми бъде отнето правото да поствам. Просто защото задавам конкретни въпроси. Нещо, което сектантите не търпят. „Вярвам, защото е абсурдно”. Точка. А когато започнеш да задаваш конкретни въпроси  значи атакуавш злонамерено И вярата И светлото бъдеще– за сектата е равносилно!

И изведтъж се оказа, че един БИЗНЕС проект, който следва да се анализира по законите на бизнес логиката изведтъж се е превърнал ... във въпрос на вяра. Вярвам, каквото и да ми кажат.

Ясно е, че този модел на поведение заслужава много специално внимание. И още по-важно е да идентифицираме хората, които благодарение на елитарния си статус в страната превръщат бизнес решенията във въпрос на безпрекословна вяра.

И си спомням, как 45 години ни караха да чакаме светлото бъдеще. Правиха го чрез Кремиковци или Радомир или ... но логиката беше все тая: ТОВА Е СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ и ако не вярваш, ти си ... враг на народа.

Белене ли? Майната им на парите. От логиката „Белене” отново ме смрази вятърът на онова „светло”  бъдеще дето още не можем да му изплатим дълговете..............




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: idimitrov
Категория: Политика
Прочетен: 1165556
Постинги: 180
Коментари: 559
Гласове: 492
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930