Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2010 17:42 - Турско или Османско.
Автор: idimitrov Категория: Политика   
Прочетен: 3784 Коментари: 9 Гласове:
8

Последна промяна: 18.08.2010 22:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Аз съм национален предател.
Защото твърдя, че до началото на 19-ти век, българските селяни са икономически най-добре от цяла Европа.
Същевременно, поради ред обстоятелства, зараждащата се буржоазия използвайки невероятната си предприемчивост завладява основните сектори с висока -за тогава- принадена стойност в цялата Отоманска Империя.
Българските търговци не само кръстосват цялата Империя, но и лимитропите.
И в началото на 19-ти век се развива с ускорени темпове двуединен процес - разпад и гниене на Империята /вътрешната сигурност деградира/ и същевременно - отговора на българските първенци, които са максимално засегнати от този разпад.
Същевременно формиращият се български елит започва да възприема най-напредничавите политически доктрини на Европа. За най-значимите ни национал-революционери, решаваща роля играе контакта им най-вече с хората на Косцюшко, които им отварят очите за реалната същност на Руската Империя.
Комбинарано със собственият опит, не случайно те стигат до извода, че който ни освободи /чети-Русия/ той и ще ни пороби.
Нещо, което е ясно и точно формулирано и от Раковски и от Левски.
Същевременно, нашето Възраждане е един почти уникален случай в историята:
- ръководителите на българското възраждане са едни от най-напредничавите хуманисти в Европа. По времето, когато цяла Европа гради НАЦИОНАЛИЗЪМ, нашите водители търсят хуманистичният идеал- ТЕ не подклаждат етно-конфесиални тенденции, а напротив. За Левски в България има равноправно и достойно място за всички етнически и конфесионални групи, стига да спазват общите закони.
През Възраждането, проблема не са турците, а загниващата Империя и модела на управление.
Вторият изключително важен момент е, че в хода на султанските  реформи, с демократично гласуване българите определят етно-конфесионалните граници България. Нещо което е уникално в световната история.
Тези процеси обаче, изправят на нокти Руската Империя /особено след противопоставянето на българите на първоначално подкрепената от Русия теза за примата на Гръцкия Вселенски Патриапх над Българската черква/ и започва целенасочен процес на КОРУМПИРАНЕ на българският елит, който е ПЛАТЕН за да провожда Руските Имперски интреси. Нещо, което е очевАдно след 1878-а.
След 1878-а Руската имперска канцелария ВЪВЕЖДА чрез платените медии термините русоФИЛИ и русоФОБИ. като сред русоФОБИТЕ попадат практически всички дейци /Стамболов, Раковски, З.Стоянов и т.н./ милеещи за НЕЗАВИСИМОСТ на България.
Освен чрез петата колона на русоФИЛИТЕ, Русия интензивно пропагандира славянофилството. Като другото лице на тази пропаганда е ...туркофобията и германофобията. /Парадокса е, че след 1878-а и Княжеството и Царството са имали много повече проблеми с Русия и непосредствените съседи подкокоросвани от Русия, отколкото с Турция.
Ако сме обективни, бихме признали, че след 1878-а Турция и турците у нас са имали много повече проблеми, отколкото ние с тях.
Градейки новата Българска държава, у нас се установява нормален партиен модел, базиран на идеи, а не на етноси. Достатъчно е да погледнете протоколите на НС от преди 9-ти, за да видите турски имена на народни представители из всички политически партии.
Така че, както тогава, така и днес, ТУРКОФОБИЯТА е израз на русоФИЛИЯТА.
Може да изглежда странно, но едва с вземането на властта от комунистите започва истинското отделяне на турско товорящото население от нацията. За да се стигне до престъплението с преименуването през 80-тте.
Знам, че влизам в разрез с онова, което тъпчат главите на децата в училище, но ако искаме истинска Европейска България, трябва ад гледаме по европейски и на най-болезнените моменти от историята ни.


Тагове:   османско,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haralanov - Съгласен съм изцяло с написаното
30.07.2010 17:53
Отличен текст.В този смисъл и аз би трябвало да съм национален предател.Навремето в книгата си ,,Българско Възраждане,, проф.Николай Генчев описва същите неща,които си споменал и ти.Дано тези редове бъдат прочетени от повечко хора!Поздрави!
цитирай
2. urukhai - Axxx
30.07.2010 18:09
А РусофОБИАТА е израз на ТуркоФИЛИЯТА?На какво е израз БългароФИЛИЯТА?Достатъчно европeйски гледаме след като подкрепяме Турция и нейното желание да стане член на Е.С.Това се нарича политика!А това което, СПОРЕД ТЕБЕ тъпчат в главите на децата в училище се нарича история!И тя не се ограничава с събития почнали от началото на 19 век, а много преди това.

Айде със здраве и следващия път гледай да си по обширен...Ахххххх





цитирай
3. idimitrov - Другото лице на русоФИЛИЯТА е туркоФОБИЯТА!
30.07.2010 18:14
Една от най-невероятните революции на 20-ти век е Кемалистката.
И благодарение на нея една държава, по-изостанала и от Русия, успява към ден днешен да се модернизира с невероятни темпове.
Така че, сега въпросът пред ЕС е КАК да помогне на интелектуално и финансово доминиращият елит в Турция, който е ПРО-европейски да получи и ПОЛИТИЧЕСКО надмощие!
цитирай
4. urukhai - Axxxx2
30.07.2010 18:29

Е.С. няма КАК да помогне на този елит за когото говорите господине.Е.С.има изисквания които, трябва да бъдат спазени, нормативни форми които трябва да бъдат изпълнени и тогава, нека заповядат турците в нашето семейство.
За съжеление на сегашните ТуркоФИЛИ в Европа, те същите няма да доживеят този красив момент, дори да са на 18 години към днешна дата.
цитирай
5. анонимен - На вниманието на туркофоби, русофили и националисти
31.07.2010 14:21
В първата война на Княжество България за защита на Съединението , Сръбскобългарската са участвали много войници от турски етнос. В Осми приморски полк /прословутия полк, който е изминал 140 км за 36 часа /данни от подполковник Хюгербюлер/ войниците турци са били около 15%. В Четвърти Плевенски и Седми Преславски полкове, също. В останалите полкове броят на войниците турци са били около 5-6%. Много войници турци са били награждавани с най-светлото българско военно отличие - Първостепенен кръст за храброст. Припомням на неосведомените. Това отличие се е присъждало на войници, посочени от техните оцелели другари. Източници : А. фон Хун и Български отличия и медали.
цитирай
6. ran - 1.а) декомпозиране на историческите митове... :)
31.07.2010 17:35
Много слухове за премълчани истини от този период имаше през годините.
Дори бях сърдит на Вера Мутафчиева и предпочитах "исторически опортюнизъм".
Но да съм национален предател също ми звучи добре.
Поздрави!
цитирай
7. idimitrov - Който не вярва, че Ст.Стамболов е русоФОБ
02.08.2010 12:33
той е национален предател.
Предава националните интереси на Русия!
цитирай
8. streetsmart - И аз съм съгласна с написаното
03.08.2010 10:53
Това прави ли ме национален предател? И, ъъъ, такова, защо? Май пак нещо съм пропуснала. Това с "филията" и "фобията" към чужди нации ми се струва много изкуствено нещо. Та нали те са чужди? Какво има да ги обичаме или мразим? Нормалното е да обичаме своята си нация и да милеем за нейните интереси.
Поздрав за постинга!
цитирай
9. анонимен - а това?
26.07.2011 21:21
как да си го обясним?
http://anamnesis.info/fonts/versiq.1.3/journal/flash_journal/broi7-Kolev/Kolev.html
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idimitrov
Категория: Политика
Прочетен: 1166944
Постинги: 180
Коментари: 559
Гласове: 492
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930